dimarts, 14 de juny del 2016

Quadern d'aprenentatge

14 de juny de 2016

Estimat Cesc,
Durant aquest curs hem après desde maneres diferents de treballar fins a les montanyes més importants del món, passant per un conjunt de temes relacionats amb socials i ciències.
Alguna de les curiositats que hem après i m'han impactat més han restent la poca quantitat d'aigua dolça que hi ha al món, quants planetes hi ha, quines capes de la terra hi ha, com localitzar-nos en un punt, etc.
Per altra banda també m'ha agradat molt treballar amb ordinadors i de la manera que ho hem organitzat.
Canviant de tema, el curs no ha estat perfecte, ja que va haver una temporada que per motius que ni jo coneixia, vaig baixar el ritme de  totes les assignatures i socials no va ser una excepció. Però deixant de banda aquest tram he traballat bé i constant.
Durant el curs crec q me sentit còmode amb l'assignatura ja que les explicacions eren clares i als apunts hi sortia tot lo necessari per fer una bona feina.
Bé ja acabant, sol magradaria dir-te que gràcies per haver-me ajudat i al final he entés que no és més llest qui sap més, sinó qui més pregunta. 
Ara em dirigeixo com un amic, moltes gràcies i espero que ens tornem a veure l'any que ve.

Jan

1 comentari:

  1. Moltes gràcies Jan, és un plaer llegir paraules com aquestes. Faig el que penso i de la millor manera que puc, tot i sabent que alguns cops no arribo. M'agradaria fer moltes més coses, però el temps és el que és...
    Amb tot moltes gràcies per l'interès que has mostrat durant tot el curs. enhorabona pel blog! passa bon estiu!

    ResponElimina