dimecres, 30 de març del 2016

Carta de Queixa (Reclamació)

SiTUACIÓ PRINCIPAL

Ahir per la tarda vaig anar a un centre comenrcial als afores de la ciutat de Lleida per comprar-me un televisor nou. Em vaig dirigir al venedor o despres d’assessorar-me correectament em vaig decantar per un model determinat. tenia moltes ganes d’estrenar el televisro nou, aixi que en arribar a casa vaig desembolicar el paquet i vaig descobrir que el televisor tenia una ratlla a la pantalla, a més a més era més petita del que jo habia demanat. 

Carta de Reclamació


Benvolgut Encarregat de danys materials de  l'Hipermercat MediaMarkt,
He decicit exposar aquesta queixa degut a les imperfeccions que vaig poder apreciar en un dels vostres productes adquirit el passat dimarts.
Quan vaig arribar  a casa i vaig desenpaquetar la pantalla, vaig veure una notable ratlla que travessava la pantalla per un dels extrems, de manera que no deixaba veure la pantalla en tot el seu resplendor.
A més, vaig poder apreciar que era lleugerament mes petita i gruixuda, televisió que no concorda amb el model que vaig pagar.
Personalment, Només demanaria un retornament dels diners i una mica més de profecionalitat per part vostra, ja que acabeu de perdre un dels vostres clients més fidels.
Atentament Jan



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada